• Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 16:00
  • +48 61 865 50 45
  • kontakt@aldea.pl

Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Opis

Działalność

Instytucja administracji publicznej

Wyzwanie

Wsparcie w wyborze systemu EAM, dostawcy usług towarzyszących oraz platformy sprzętowo – programowej w zakresie następujących procesów: zarządzanie nieruchomościami; zarządzanie majątkiem ruchomym, w tym środkami trwałymi; obieg pracy (workflow) dla usług; obsługa prac planowanych; harmonogramowanie zleceń; realizacja zleceń; obsługa prac niezaplanowanych; obsługa zapotrzebowań na zlecenia robocze; zarządzanie incydentami; zarządzanie problemami; dostęp do stanów magazynowych; zarządzanie zapotrzebowaniami zakupu; zarządzanie zmianą i powierzchniami; zarządzanie dokumentacją; baza wiedzy; raportowanie i KPI dla 500 użytkowników, a także zoptymalizowanie procesów biznesowych Ministerstwa w zakresie księgowości i budżetowania oraz kadr i płac.

Cyfrowa Transformacja

Przedmiot projektu

Diagnoza stanu organizacji

Model usprawnień organizacji

Wybór systemu informatycznego

Wybór dostawcy usług towarzyszących

Eksperci Cyfrowej Transformacji